vineri, 20 iunie 2008

magic sounds

desi ma tem ca e cam mult dintr-un foc, mai ales ca cele trei piese de mai jos nu au nici o legatura intre ele ca si stil, here goes nothing sau cele mai noi-vechi descoperiri ale mele care m-au obsedat de citeva zile incoace:

  • all that jazzzzzzzz
imi placea la nebunie episodul ala din tom si jerry in care jerry lucra intr-un bar de noapte , acolo facind parte dintr-o formatie de jazz. lua liftul si ajungea tocmai la subsol unde era un super culb pentru de-alde rasei, cu un jazz indracit sunind peste tot si lumini difuze; acolo se alatura formatiei, un soricel mic si grasut cu ochelari negri care dadea la contrabas, un pianist cu siguranta si ce mai era pe acolo. magica, domnule, lumea aia subterana plina de creaturi mici si smechere. ca sa nu mai vorbim de muzica.
recent am gasit pe youtube urmatoarea varianta de la "the lady is a tramp" cintata de buddy greco. it simply makes me smile



  • electro-stuff

jean michel jarre a un francez cam tata-lor in materie de muzica experimentala electronica, a scos niste bucati fantastice care ma fascinau cind eram mica, "out-of-space" music, asta ca sa nu mai vorbesc de videoclipurile (care pe atunci erau oricum putine!) de la calypso si altele. tipul tine niste concerte live foarte tari insotite de proiectii laser superbe. aveti mai jos o varianta fan-made la equinoxe 4, desi cam la fel de mult imi place si oxygene 4. sa zicem ca mi-a fost greu sa ma hotarasc



  • back to the basics

pentru a schimba registrul definitiv, a treia obsesie de saptamina asta a fost ceva de la "the killers". a fost la competitie strinsa cu nada surf - hyperspace dar, pina la urma, tot asta am ascultat-o mai des: