marți, 17 iunie 2008

dazed

se simte din nou aerul de mare. in special seara, cind se mai racoreste putin si e in sfirsit BINE, si-mi vine sa-mi iau cimpii, mai ales daca aud si pescarusii. e ciudat, pentru ca intotdeauna mi-a placut parca mai mult la munte decit la mare, e sigur ceva la mijloc.



vacanta... va-can-ta.........




si mai e si faza cu memoria olfactiva, ma chinuie atit de tare ca nu-mi dau seama de ce naiba imi aduce aminte mirosul asta, aerul de seara din bucuresti, in afara de mare, mare... improved humans should have tagged memory. pina atunci traim invaluiti in magia simturilor neintelese. cuvinte mari but there's no other way to describe it better.

2 proteste:

Ireena spunea...

Vaaai... si-ti dai seama cat de putin mai e pana la vacanta? >:D<

Didi spunea...

io v-am zis de mai demult, da' voi nu si nu :D