miercuri, 25 martie 2009

pour me another glass of wine, waiter

Azi am vazut o fantoma. De dimineata, putin inainte sa plec la serviciu. Nu ma intelege gresit, mie nu mi-e frica de fantome, doar ca iti complica intrucitva existenta; niciodata n-am inteles de ce, daca ar exista, ar vrea sa ne faca rau si sa ne sperie, sa ne faca "buga-wuga", sa piriie lemnele sau sa deranjeze perdeaua de la ferestra. Zau asa, au si ele o viata proprie si sint convisa ca ar avea mult alte treburi mai importante de facut decit sa faca farse de copii mici. Oricum, fantoma mea e putin diferita. Am privit-o intai cu un ochi piezis si m-am dus la baie sa ma spal. M-am imbracat, mi-am mai verificat mailul o data, si ea tot acolo era. Am ignorat-o si, pe buna dreptate, citeva ore mai incolo disparuse. Fantomele n-ar trebui sa iasa la iveala, fiecare cu lumea lui.

7 proteste:

Miezu` spunea...

iti pregatesc un cocktail? ;)

Joe Black spunea...

hmm mai stii, poate si fantomele scriu bloguri :D
oricum cred ca e destul de plictisitor sa stai intr-un loc cateva ore . probabil in lumea ei .. astepta la dentist :))

Joe Black spunea...

btw .. kindere .. poti sa imi prepari si mie un cocktail ca la ora asta .. mai ca ma confunzi cu o fantoma :P

Gelu spunea...

Eu duminica am vazut un pui de crap care se rotea in paharul meu de bere. A disparut undeva in spuma.

Didi spunea...

@miezu - baaa, vezi ca ne luam la intrecere cu cocktailurile, eu am doua carti speciale, cu bauturile catalogate si poze frumos colorate (marketing, deh, oricum n-am ingrediente pentru majoritatea, macar sa vad cum ar arata :)

@jeoB - fii mai serios, ai mai auzit tu de fantoma care sa fie familiarizata cu mijloacele astea de comunicare in masa? oricum, nu e genul ei

@gelu - sper ca n-ai mai baut berea. ai lasat puiul de crap sa traisca acolo, nu?

Miezu` spunea...

astept sa ne facem mari sa punem de barul ala :P
joe, la ora aia ... ti-l preparai singur :))

Gelu spunea...

Ce crezi? As sacrifica o bere in detrimentul unui pui de peste?