vineri, 6 martie 2009

Faptele zilei de azi


  • Nu stiu sa cumpar flori, nu-mi place si am s-o fac cit mai rar posibil. Adica nu ca nu mi-ar placea florile in particular, dar ma deranjeaza foarte tare interactiunea cu persoanele care le vind. Ma deranjeaza preturile excesive, mai ales in perioada asta, la care e foarte important sa stii sa te tirguiesti; nu-mi place felul agresiv si agatator de-a hartui atrage clientii, nu-mi place ca trebuie sa strimb din nas si sa ofer jumate din pret ca mai apoi sa convenim pe la mijloc; nu-mi place ca daca nu ma comport exact cum am zis mai sus ajung sa plec de acolo cu un buchet mai mult sau mai putin frumos dar cu profundul sentiment ca i've been ripped off.

  • Sint sigura ca la un moment dat tot o sa ma bag in genul ala de discutie iscata in autobuz intre doi oameni nemultumiti care comenteaza despre sistem, coruptie, rominia asta de cacat, vremurile de aur ale lui ceausescu etc. Ma agaseaza oamenii de genul asta care sint gata oricind sa dovedeasca ca ei au facut tot ce se putea pentru TARA, ca au trait si pe ceai (si piine? no, tea is just fine, thanks), ca bine le facea ca-i punea la zid (de canal ce sa mai vorbim) si ca in general nu s-ar putea spune despre nimic ca e mai bine azi decit acum 20 de ani. A da da, iar preferata mea, repetata de vreo 5 ori in 168 de la romana la eroilor "iooo, sa fi fost tinar acum, pe jos o apucam de aici, pe jos!". un paharel de vischi la masa din colt, domnii au un drum lung in fata - keep walking.

  • ca o profesoara ce sint (sic) ma bucur ocazional de cadouri din partea copiilor in ocazii speciale ca 1 martie, paste si altele dar, slava domnului, anul asta n-am primit prea multe (ma simt foarte jenata si ma bucur ca 1 martie a picat in weekend). Totusi am primit un set de chestii de ingrijirea unghiilor (?!, se vedea jegu'?) si am zis sa fac o nebunie si sa trec la lacuit. Efectul a fost foarte dezamagitor intrucit am descoperit ca rosul unghiilor nu mai are aceeasi satisfactie din cauza filamentului protector. Myth busted.
In ultimele 4 saptamini (am schimbat numerotarea) ceva palpitant s-a petrecut in fiecare vineri/simbata, deocamdata cu rezultate pozitive. In acelasi timp a scazut dramatic lira sterlina, dar personal nu ma simt responsabila. Sa ne tinem de miini si sa mizam pe trendul ascendent. O spirala a universului, ceva?

7 proteste:

Mihai spunea...

fii mandra de mine, mi-am infranat un impuls de a corecta.

Didi spunea...

:)))) vrei si tu niste vischi?

Didi spunea...

and a big round of applause, of course. astea asa, din partea casei :D

Mihai spunea...

nu nu, aia pe care ai corectat-o :D
eu vreau sherry!

Didi spunea...

se cheama later edit and i always do that, uneori am nevoie chiar de o persoana separata care sa arunce o privire neimplicata. toate marile ziare fac asa :P

fii ma serios, sherry e de femei!

Anonim spunea...

draga mea, vezi ca ti-am dat o lepsa peste fund pe blogul meu :) astept rezultatul cu interes si voie buna, o sa-ti placa joculetul

Mihai spunea...

de-aia vreau sherry!

si pentru ca am vazut o gramada de retete dietetice pe tot felul de site-uri si multe aveau sherry ca ingredient, vreau sa-mi aduc aminte ce gust are