duminică, 8 martie 2009

Lepse restante

  • Numero 1, de la Irina, primita acu aproape o luna:
O sa scriu 14 chestii despre mine, si voi tre sa comentati care sint false si care adevarate. Sper sa raspunda le ea cel putin persoanele la care am rapsuns si eu, adica Irina si Catalina si vreau sa-l traumatizez cu asta si pe Dan. All others are of course very welcomed too.
  1. Merg pe bicicleta de la 8 ani
  2. Sint ofticoasa
  3. Nu suport ridichile
  4. Vreau dresuri de toate culorile
  5. Sint fana muzica country
  6. Am cazut dintr-un copac cind eram mica si mi-am rupt mina dreapta
  7. Stau prost cu memoria
  8. Am aparut la televizor
  9. Rid mult
  10. Am mereu ac si ata la mine
  11. Sint incapatinata
  12. Vreau sa emigrez
  13. Am o alunita in virful nasului
  14. Am spart un geam cu picioarele
Aceasta leapsa mergem mai departe la Dan, Ioana si Mihai, ca tot nu mai vroia lepse d-astea egocentriste.

  • Numero 2, de la Ioana:
SUNT: fericita, in principiu
AŞ VREA: sa pot sa invat din greseli
PĂSTREZ: amintiri, poze si povesti frumoase
MI-AŞ FI DORIT: sa existe optiunea "save game" si "load"
NU ÎMI PLAC: fructele grepfruit
MĂ TEM: de slabiciunile mele
AUD: foarte bine, compensez pentru vaz.
ÎMI PARE RĂU: cind sint impulsiva. dar apoi imi pare rau si cind ma gindesc prea mult si pierd momentul.
NU SUNT: o eroina romantica, desi uneori mi-as dori
DANSEZ: si ma doare fix in fund ce parere aveti voi despre asta

CÂNT: din toata inima si vezi mai sus
NICIODATĂ: ei, fii serios acuma.
RAR: renunt cu adevarat
PLÂNG: cind mi se face o nedreptate evidenta (pentru mine), cind am in minte toate argumentele, cind imi vine sa tip dar am un nod mare in git si nu poate iesi nimic afara.
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: multumita de mine
NU ÎMI PLACE DE MINE: cind nu spun tot ceea ce cred, desi sint constienta de avantajul diplomatic
SUNT CONFUZA: doar din punct de vedere geografic :))

AR TREBUI: sa ma culc mai devreme si sa ma consum mai putin

Aceasta leapsa merge mai departe la Irina si Cata care stiu ca vor pierde foarte mult timp cu ea si la Martha pentru ca atunci cind esti printesa trebuie sa raspunzi la intrebarile ziaristilor, si oricum pnici o fapta buna nu ramine nepedepsita.


  • Last but to be honest my favourite (british english, n.a.), de la Marta:
Formatia mea se cheama Stefano Visconti, suntem niste drogati care cultiva trifoi si zambila pentru proprietatile lor terapeutice si din cind in cind rupem chitari aruncind-le de la etajul 7. Primul nostru album, "Of periods in my life" este o mixtura de grunge, indie si jazz acid, a aparut in magazine acum 2 zile dupa lansarea fastuoasa din Vanuatu, si desi coperta e destul de pacifista instiga la violenta importiva martienilor si revistelor de femei.

Aceasta leapsa merge mai departe la toti cei care citesc acest blog pentru ca e pur si simplu prea tare.

9 proteste:

Mihai spunea...

minciunile sunt 1, 5, 6, 10, 12, 13, 14. ai intrat in panica la sfarsit si ai zis sa fie numar egal cu adevarurile. ntz.

Ireena spunea...

1. Fals
2. Adevarat :D
3. Fals
4. Adevarat
5. Fals
6. Adevarat
7. Fals [si n-ai voie sa o dai in diverse gen, vai, dar eu am probleme cu memoria :D, ca stim ca n-ai]
8. Da, da, da… esti faimoasa :D
9. Adevarat.
10. Fals... ar fi suspect daca ai :D
11. Adevaaarat.
12. Fals.
13. Fals.
14. Adevarat.

?

Didi spunea...

ahahaahahahaaaha hai ca incepe sa-mi placa :D

Omu'CuSoparla spunea...

false: 1, 3, 5, 6, 7, 12, 14.
Cred ca astea sunt. Nu sunt sigur la 6 cu mana rupta (nu retin sa imi fi spus vreodata de asta) si acelasi lucru si la 14. de asta nu cred ca sunt adevarate.

Ireena spunea...

Waaa... stiu ca e urat sa ma bucur, dar ieeeei, a gresit si Dan una :)))!

Miezu` spunea...

hahaha, merci, pe aia de la Martha am facut-o deja si fara sa fiu tagguita, tocmai pt ca era prea tare :)))))))

Kata spunea...

1. faaaaaaaals, dar sper ca vei invata la un moment dat:P
2. :P Yap
3. Iubesti ridichile. Ca desert:P
4. Dap
5. Lol. Not.
6. Nu, sau nu mi-ai povestit mie niciodata asta.
7. Nope
8. Da, si erai foarte ferma pe pozitie!
9. Aham
10. Da, chiar da, si m-am bucurat si eu cateodata de acest lucru.
11. Daaaaa
12. Nu. De ce ai vrea asta?
13. In mod sigur!!!! Nope.
14. La fel ca la 6. Nu imi aduc aminte sa imi fi povestit vreodata.

O sa ma bucur de cealalta leapsa. :P

Miezu` spunea...

1. A
2. A
3. F [cui nu-i plac ridichile, refuz! :D]
4. A
5. F noo waay ;))
6. A, you seem like the type :P
7. F
8. A?
9. A, DA :D
10. F
11. A
12. F
13. F :))
14. F


m? :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.