sâmbătă, 14 martie 2009

Space, the final frontier

Dezvolt o legatura telepata cu un prieten disparut. In sensul ca ma trezesc noapte si ma gindesc la lucruri, deschid winampu si prima melodie are legatura, pisica imi face ture ca dementa pe canapeaua din sufragerie si brusc iar vine vorba despre. Daca o mai tin asa citeva zile imi propun sa recitesc alchimistul si sa fac analiza pe text, e clar ca universul mai avea ceva ascuns in spatele pungii aleia de floricele din dulap. Care, apropo, a disparut in mod miraculos! Pot sa jur ca am cumparat 3 si am mincat doar 2. Sau 4 cu 3. Numere fatidice si astea. Lugu-lugu

3 proteste:

Anonim spunea...

hehe...uite cineva care intelege pr Coleho dincolo de ceea ce numesc eu ignoranta..multa lume il critica fara sa-l fi citit...e un pas foarte usor de intreprins :)

portos spunea...

evident ca da, comentez!!!
si, chiar daca par bursucu mic si antisocial... incearca asta:

telnet towel.blinkenlights.nl

merge si din windows, si din linux si de pe mac...

enjoy the stars

Didi spunea...

misto, the geeky-wonders of technology :D.

pe asta presupun ca o stii http://www.dob.ro/Video/dobTV/127/Muzica-din-Windows#top-media