miercuri, 25 februarie 2009

miercuri pute

M-am prins eu de asta ceva mai demult. O explicatie logica ar fi ca miercuri este fix mijlocul saptaminii lucratoare, exact acel loc in care nu ai nici scapare nici perspective, esti deja obosit dupa 2 zile si mai sint inca 2 pina la weekend. Deci infinit.
Statistic vorbind in ultimele 6 saptamini (da, inca le mai numar) ziua de miercuri mi-a adus diferite intimplari mai mult sau mai putin nefaste. Nu, sint convinsa, exagerez. Universul nu are ceva cu mine si nu a calculat ca ziua de miercuri ar fi cea mai nimerita pentru a trasa un model. Ca sa-l citez pe Vonnegut "asa stau lucrurile".
Lucrurile au inceput sa se adune de luni cind am aflat ca ar trebui sa-i dam spaga unei anumite secretare pentru a-si face, pina la urma, doar datoria. Sa venim cu flori, ciocolata, cafea si alte matasuri orientale pentru niste situatii scolare. Ah, sistemul asta. Apoi am ajuns acasa si mi-am compus scrisoarea de recomandare din partea decanului. Da, ai citit bine, asa se face. Deci cu neasemuit talent artistic m-am descris ca avind "excellent analytical abilities", "inquisitive mind" si "ability to sinthesize complex problems". Sint cul, ti-am zis eu mai demult, da tu nu, batman batman.
Concluzia incepea sa se contureze: sint o ipocrita. Ba mai mult, in masura in care ipocriti am fi cu totii, totusi, din cind in cind, eu aveam constiinta ipocriziei!, si nu puteam face nimic in legatura cu asta. Si am luat in considerare serios: nici nu cred ca pot. lasind la o parte aceste situatii, sa zicem, speciale, in care aceasta trasatura se arata, am ajuns la concluzia ca nici in viata sociala nu poti exista fara sa fii ipocrit. Nu pot spune mereu ce gindesc si urasc situatiile capcana in care nu iti spun totusi "BAI, ESTI PENIBIL!!!" ci ma rezum la un raspuns cosmetizat si simpatic. O dam in diverse. Asa stau lucrurile.
A urmat ziua de marti in care spaga la secretara n-am dat, compunerile recomandate au fost semnate si sigilate pina la semn, pamintul n-a incetat sa se invirta. Later that day am avut sentimentul ca sint o terorista in viata afectiva si, din nou, ipocrita. Biata fata frumoasa, desteapta si bogata, cam asta era sentimentul => even more the greater hypocrisy. Nu, nu ma refeream la mine, era doar o alegorie. Haha.
Azi e miercuri si inca imi scriu CV-ul. Gata cu frazele pompoase, acum sint cul in mod concis si obiectiv. Asa stau lucrurile.

Am primit diferite jocuri de leapsa pe care le apreciez si multumesc ca si intentie si fapt ca cineva se intereseaza de mine si vrea sa afle mai multe despre (see above for basic description). Le voi onora cind isi schimba alinierea stelele si reusesc sa imi imbratisez deplin natura. Dar din start pot sa spun ca, imediat dupa ce scriu, Irina o ia pe-a Ioanei si Ioana pe-a Irinei. Astrele ne pedepsesc pe toti. Asa stau lucrurile. Pina una alta, astazi o sa ma culc inainte de 2 si asta se va noate ca si succes. E joi, parca e deja mai bine.

7 proteste:

Mihai spunea...

vreau si eu sa le iau pe-ale irinei si ioanei! >:)

in alta ordine de idei, georgiana luase buchetul de flori ca din partea tuturor si mi-a cerut bani. asa ca am contribuit si eu cu 10 lei, dar hey! cel putin nu i l-am dat eu!

Omu'CuSoparla spunea...

este intr-adevar imoral si fara pic de etica ce s-a intamplat cu scrisoarea ta de recomandare. Totusi, lauda de sine cate-odata miroase mai bine decat cea a altuia. Avand in vedere stilul si continutul textului care ar fi putut sa iasa din creionul domnului vostru decan, consider ca este mult mai bine cum s-au intamplat lucrurile. In plus, gandeste-te ca omul ar fi trebuit sa scrie 500 de scrisori de acest fel (sau cati sunteti voi astia care aveti nevoie), deci ideile ar fi fost limitate. Putea exista varianta unui print, number of copies 500. deci, acelasi lucru.
In ceea ce priveste secretara, sustin ideea lipsei de atentie. Sta domnita respectiva 8h/zi in acelasi birou, in fata unui calculator, si la ea ajung doar problemele studentilor. Flori nu primeste, cafea ii cumpara facultatea dar nu ii face nimeni. Faptul ca i-ati dus un pachet de flori si un buchet de cafea, nu face decat sa ii inmoaie nervii intinsi la maxim si sa o relaxeze, gandind cu speranta reinviata, ca totusi, cuiva chiar ii pasa de dansa.
Ipocrizia sta la baza naturii si firii umane si la baza universului in general. Toti suntem mai mult sau mai putin ipocriti. Totusi, faptul ca te abtii sa spui cuiva ce gandesti cand gandesti, si, luand in considerare si imrejurarile (adica persoana respectiva nu doreste o parare obiectiva), atunci consider ca trebuie sa recunoastem cu tarie ca persoana ipocrita este cea care povesteste nu cea care ar vrea sa isi expuna parerea obiectiv-personala asupra faptelor.

Concluzie: Berea e la fel de rece si la fel de buna in orice sezon, iar Bloddy Marry-ul la fel de rosu.

Didi spunea...

@mihai - ah deci am beneficiat si eu pina la urma din partea gestului. era de asteptat.
da ia-le frate pe-amindoua, poti sa astepti sa te numesc personal dupa ce le fac sau sa treci peste formalitati. you're free to brag about yourself :P
@dan - eh, extrapolezi... nu e neapart vorba de oameni rai care ma leaga pe mine de scaun si-mi pun intrebari de viata si de moarte. it's not them, it's me, si in principiu, astrele :)). si deja ma gindesc sa aplic tactica strutului care-si baga capul in pamint deci nu am sa mai vorbesc despre asta. dar multumesc, intre timp :).

Miezu` spunea...

ce s-o ia mah Mihai pe-a mea, cand am ajuns la discutiile astea? :)))

stiu, si eu am mai primit si nu le-am onorat, am zis sa fac macar una, asa ca... :)

Anonim spunea...

esti deja obosit dupa 2 zile si mai sint inca 2 pina la weekend. Deci infinit.

Nice one :))

Miezu` spunea...

iar e miercuri

Didi spunea...

sssshh, dont blow my cover