joi, 5 februarie 2009

Sarbatorim

Miine este ultima zi din viata mea de studenta bucuresteanca in care ma voi trezi la ora 7 (sau mai devreme) pentru a ajunge la facultate in scopuri educationale. E drept ca la cursuri la prima ora oricum nu m-am mai dus eu de vreo 3 luni cel putin, dar de la examene si laboratoare matinale mai greu sa ma eschivez. Dar, ooo, imi aduc aminte acele zile cind soarele abia mijea iar eu eram bineinteles trezita cu greu dintr-un vis cel putin interesant pentru a ajunge la facultate si ma gindeam "lasaa, nu-i nimic... vine weekendul!", sau "vine vacanta!" ceva, cu siguranta, exista intr-un viitor citusi de putin proxim. Dar de miine - gata! MUhahahahaha!
Nu, nu e chiar ultimul examen (deci postul de fata este scutit de cliseismul "am terminat facultatea - sa plingem si sa facem spirale spre infinit"), dar e penultimul si cel din urma pentru care ma voi mai trezi devreme. HA! ha-HA!
Tata ride de mine si-mi explica (cu bucurie malitioasa) ca atunci cind o sa am serviciu si mai rau o sa fie. Mama zice sa nu ma bucur, nu-i chiar asa bucurie sa nu mai fii student. Oameni antipatici, plingem noi alta data despre asta.

Sa celebram somnul! 6 ore de vise, un redbull si club pina dimineata. Suna destul de bine :D

10 proteste:

Mihai spunea...

eu cred ca voi sunteti cam mosi, asa.. nu-mi aduc aminte sa te fi vazut vreodata pana dimineata, daca tot vine vorba!

Didi spunea...

pai in primul rind nu stiu de cite ori m-ai vazut in club in general. in al doilea rind, e drept ca e mai mult o figura de stil, cred ca am stat pina la 6 in club doar de citeva ori dar asta pentru ca "i travel with my pack", vreau sa se simta toata lumea bine iar daca trebuie uneori sa plecAM mai devreme, e ok, there's always next time.
lasa ba sa ma retrag eu in glorie, macar sa plinga lumea dupa mine :))

Mihai spunea...

te-am vazut de mai multe ori la mare si cred ca acolo ai fi MAI indreptatita sa o arzi pana dimineata

Didi spunea...

la mare e frig si in general se doarme putin (cort sau nu). [there's ALWAYS a logical explanation]

cum ziceam, sa plinga lumea dupa mine :)

Mihai spunea...

se numesc scuze si pretexte, nu explicatii, depinde de unde bate soarele

Didi spunea...

pai tu poti sa le numesti cum vrei, eu nu simt totusi nevoia sa ma fac crezuta nici cu unele, nici cu altele. crezi ce alegi sa crezi si toti traim in continuare. graciously!

Omu'CuSoparla spunea...

la mare am mai stat noi pana dimineata de mai multe ori. chiar imi aduc aminte de o noapte in special cand am plecat din expirat pe la 12 si la 2 jumate - 3 eram la mare. am mancat ceva la Bibi din cate retin, si dupa aia am stat in expirat si am baut salitos. Cand se cracana de ziua noi ne puneam cortul. Cat despre bucuresti, cu tot cu certuri, in ultima vreme am stat in club pana cel putin la ora 4. deci nu dispera, se termina facultatea, vine vara, apoi toamna si tu pleci (sa reiei studiile, tot un fel de studentie va fi si asta nu?)

Miezu` spunea...

eu, in mosnicia mea, dau dreptate alor tai, lasa ca vezi tu cand o sa ai serviciu, ca nu mai vine nicio vacanta, ai niste concediu pe care ca probabil nu vei apuca sa ti-l legi mai mult de 2 saptamani si restu zilelor se vor imparti in obligatii si alergaturi dupa diverse. ne-am facut mari, bah :)
anyway, eu pe mihai nu l-am vazut cu noi in club niciodata :))

Didi spunea...

haha, ba l-ai vazut la mare ma, i have to pictures to prove it :). da' oricum ca si frecventa e irelevant.

Miezu` spunea...

pai lasa marea, ca l-am vazut pt ca venise la fatboy slim or smth :P