duminică, 22 februarie 2009

scrisoare de bun ramas

Draga Mos Craciun,
Afara ninge frumos, asa ca m-am gindit la tine. E drept ca nu ti-am mai scris de mult dar sa stii ca am incercat sa ma tin de promisiune si, in consecinta, mi-am taiat unghiile de la picioare mai des. Chiar ieri, bunaoara, le-am scurtat pe cele de la dreptul (stingul il mai las sa se primeneasca) si mi-a placut la nebunie sa retez cu lama ascutita a forfecutei unghia groasa si carnoasa. Cea de la degetul mare a sarit pe masuta de cafea si-acolo am examinat-o in toata maretia ei, puternica, aproape vibranta. Unghiile de la picioare, iata ceva pentru care merita trait.
Sa stii ca ma uimesc tare mult copiii din lista mea de hai-cu-cinciu. Cam toti au peste doua sute de prieteni si lasa comm-uri zilnic. Au poze aproape profesionale, unele lucrate cu sepia si alte efecte cOOl, dar majoritatea din pacate prezinta deja ipostaze de pitipoance. Ma gindeam deunazi sa le arat saitul respectiv si comentariile acide ale editoarei. O parere matura mi-ar putea da cu tifla spunind ca, in definitiv, internetul asta e destul de mare sa adaposteasca orice idiot care e sef pe mosia lui si fetele alea poate sint doar niste suflete nevinovate, dar sansele ca raspunsul asta sa-mi fie dat de o pustoaica de 12 ani in plina pubertate sint destul de mici. Eu as vrea sa inteleaga totusi ca nu e frumos sa stea capra, ca sa te boiesti flagrant la virsta asta si sa te pozezi in oglinda nu e mereu cel mai flatant lucru pe care poti sa-l faci pentru tine. Dar in definitiv toti eram penibili, singurul nostru avantaj in cazul asta fiind ca atunci tehnologia nu era asa raspindita iar pozele "de bune" au ramas intr-un sertar. Plus ca filmul era scump si daca se ducea tata cu ele la developat - naspa.
Dar sa-ti spun despre fata noastra: cred ca, in sfirsit, inregistram progrese. I-au luat 5 ani se inteleaga ca liceu s-a terminat iar acum pare pe drumul cel bun. O sa-i fie mai bine, zic eu, daca reuseste sa "dea drumul" (nu, nu "sa-si dea drumul", te rog sa nu fim triviali). Uneori lucrurile pur si simplu se termina, e atit de simplu.

Te rog, Mosule, fa-o sa-si aminteasca asta si mai incolo.

1 proteste:

Miezu` spunea...

ai o leapsa la mine pe blog :)