joi, 2 aprilie 2009

se pregateste ceva mare sau doar perceptiile mele extrasenzoriale isi bat joc de mine. primavara.

am reusit in sfirsit sa-mi reglez ritmul aberant de somn, dupa mai multe luni de culcat la 2 sau 3 noaptea in timpul saptaminii desi a doua zi ma trezeam la un modic 9 (da da stiu, voi va sculati la 7, well bu-huuu for you, e greu si pentru mine). in fiecare zi eram si mai rupta, de fiecare data ma gindeam "diseara ma culc devreme..." si, bineinteles, pofta de viata se instala mereu abia dupa ora 10 seara. dar acum - gata, aseara ma plictiseam deja crunt pe la ora 11, nu aveam nici net si-mi mai curgeau si mucii (yum yum) plus starea aia specifica de light-headed-ness, asa ca am profitat de starea generala de "bine" si la 12 juma deja dormeam. fascinant ce lucruri bune poate face o raceala.

ma deranjeaza vremea de afara care nu ma lasa sa ma plimb prin parc si sa fac poze la verzituri: au incopacit floriceii si ar fi mai mare frumusetea sa trec la pas prin parcurile bucurestiului si sa-mi bag nasu-n flori. asa ca va rog eu, faceti ceva: miine poimiine se scutura si ciresii si corcodusii si eu n-am apucat sa intimpin primavara cum se cuvine. pina acum aveam o scuza, si-anume starea infecta pe care o aveam, but things are looking brighter now si tot nu-mi pot calma starea de anxietate. fiind neindentificata am sa dau vina pe anotimp.

totusi, ce naiba astept?
mai ploua mult?
o fi de bine?
oare se rezolva?
ce sa se rezolve?

ma duc sa dau un tur de bloc cu viteza a cincea, poate imi mai trece

3 proteste:

Omu'CuSoparla spunea...

din cate am inteles era sambata sau duminica o chestie din aia de curatenia de primvara, daca ai chef. Nuj, iesim in parc pe ploaie si ne plimbam cu masina.

Miezu` spunea...

hai ca e frumos zilele astea.
si vremea asta ne-a imbolnavit pe toti, ieri pe la 2 iese sefa mea de la ea din birou si striga spre noi:
bai, eu n-am chef sa muncesc azi, uite cum e afara! halal incurajare! :))

Didi spunea...

misto :). pai hai ma, daca sefa va da voie... :))