marți, 14 aprilie 2009

am descoperit placerea cautatului in gunoi

Dat fiind faptul ca sint o utilizatoare ferventa a yahoomail, in ciuda tuturor avertizarilor de la prieteni care sustin ca gmail are un filtru mult mai bun, e mai fiabil blablablablablabla, am aflat de curind cit de palpitant poate fi sa cauti in gunoi. Folderul de spam este pentru mine tot atit de interesant ca cel de inbox, ba chiar mai mult, un veritabil ou cu surprize. Pe scurt, cautam azi un mail de la o facultare care socoteam eu ca trebuia sa fi sosit pina acum. Vorba aia, tradare sa fie, dar sa stim si noi. Si cum inboxu ramasese mut din punctul asta de vedere, am zis hai sa vedem si in spam. Oooo, ce lume minunata mi-a fost dat sa vad in fata ochilor: mesaje de la colegi de facultate, mesaje de la facebook si de la metropotam, chiar si ceva forwarduri interesante de la persoane, cu siguranta, cunoscute. E drept, tot nimic din amsterdam, dar mi-am dat seama ca si alte institutii straine pot fi cel putin la fel de delasatoare si ne-paroliste ca cele de aici.
In alta ordine de idei ieri am omorit primul tintar, care imi dadea in nesimtirea lui tircoale inca de duminica seara. Era cam bleg saracu', s-o fi culcat tirziu sau n-o fi mincat nimic de mult, cert e ca acum zboare in that big pool of larvea in the sky. IIiiiii-ack!

2 proteste:

Mihai spunea...

ba, la multi ani, nauzi! listen to me! la multi ani! LMALMALMALMALMALMALMALMALMALMALMA la multi ani!

Omu'CuSoparla spunea...

ba, io am cautat in gunoi gunoi, ca gunoierii aia care vin si-l iau, dar io l-am luat si l-am pus la loc, ca nu era acolo portofelu. Si am cautat in mai multe cosuri de gunoi pana m-am plictisit si am observat ca radea lumea de mine.