miercuri, 8 aprilie 2009

they say falling in love is wonderful

Lumina de apus auriu cind dinspre est cerul se acopera de nori de ploaie. O vreme impecabila pentru plimbat, nici prea prea, nici foarte foarte, strazi goale, liniste, centrul Bucurestiului mai frumos ca niciodata. Copaci verzi peste tot, verde crud de primavara care hipnotizeaza, nici nu-mi mai pare rau ca li s-au scuturat florile.

Mai tine fix o saptamina. Profita

5 proteste:

Miezu` spunea...

eu astept sa apara mugurasii de corcoduse. that`s one true love that never disappoints me, spring after spring, after spring :)

Mihai spunea...

eu nu înţeleg de ce tu scrii cu î şi nu â în cuvinte.

Omu'CuSoparla spunea...

Eu zic sa ne iesim dracu din casa si birouri, sa generam o noua criza nationala. :) sambata- parc, terasa si bere si afterparty?

Didi spunea...

@miez - mugurasii de corcoduse se maninca :D?

@mihai - asa sint eu ciudata, am ramas pe stil vechi din clasa I

@dan - viitorul suna bine

Miezu` spunea...

nuuu, corcodusele sa fie cat de mici, stii, cand abia ies din floare. daca n-ai rabdare baga si flori ca peste cateva saptamani tot aia o sa fie :))