sâmbătă, 6 decembrie 2008

fine, thank you

daca merg cu masina imi place pentru ca ascult emisiunile preferate de la radio, in special pe kirk si pe mihai cioceanu, sau ascult cdurile facute de mine. prefer totusi radioul, e mai interactiv si, vorba aia "like a big box of chocolates - you never know what you're gonna get". oricum, imi place sa conduc

daca merg cu autobuzul pot sa ma uit pe fereastra la bucurestiul pe care n-am timp de obicei sa-l observ, la fatadele interesante sau invechite, la drum. ascult conversatiile care se formeaza sau ceva din selectia de pe mp4. pot oricind sa citesc daca reusesc sa prind loc. si intotdeauna rasuflu usurata cind, in intersectie la apaca, imi dau seama ca nu trebui sa fiu vigilenta sa evit spalarea parbrizului

daca merg pe jos imi place zgomotul lumii, imi place mirosul de afara care, chiar daca nu e PUR, aduce vint de iarna, de vacanta sau de ploaie, dupa caz. imi place ca pot oricind s-o iau pe stradute si sa ma uit la magazine, imi place ca merg repede si ma simt dinamica, muzica din casti imi da atitudine. ma-mpiedic exact cind sint mai cul si-mi trece, rid si-mi revin, merg mai departe.

in general, imi place

6 proteste:

Mihai spunea...

eu nu am inteles de ce esti ingrozita de spalatorii de parbrizuri.

Didi spunea...

they're evil alien beings who want to take over my car and soul!

Anonim spunea...

Mie nu imi place sa merg cu autobuzul pentru ca pierd la fel de mult timp ca si cu masina, stau mai inghesuit si sunt nevoit sa miros si vanturile altora. Imi place sa merg pe jos, dar nu tot timpul. Nu imi place sa ma uit neaparat la magazine, dar observ, oricum, cele mai ciudate lucruri la cladiri sau la oameni. Pe de alta parte, merg numai cu masina (rar pe jos/autobuz/etc). Nu ma feresc de aia care spala geamuri, ca la mine nu mai vin :). Si sa nu ma pui sa merg pe jos din club pana acasa, ca nu e frumos. Daca vrei, mergem pe jos de acasa in club:)

Anonim spunea...

Si despre mersul cu metroul ce parere ai?Specimene interesante, dar si multi deprimati cu capete plecate..plus gruparea muncitoreasca care urca la Pipera cu geci nespalate de 20 de ani

Didi spunea...

a, nu, metroul incerc sa-l evit pe cit se poate, nu-mi place ca sint multe scari (si-n zilele astea, e o problema pentru mine!) si ca nu vad nimic. e mai rapid si scurtezi drumul, dar e vorba de drum, nu de destinatie, nu?



ok, ok, bullshit, destinatia conteaza cit si timpul pe care-l faci, dar metroul nu e destul de amuzant pentru mine :)

Miezu` spunea...

eu despre condusul masinii nu stiu, dar stiu ca acum imi place f mult sa ascult si eu, tot radio, pe acelasi principiu forrest, si sa ma uit pe geam fara sa port cine stie ce conversatie, indiferent cine ar conduce.
cu autobuzul merg rar, ca lucrez aproape. asa ca ... ma duc pe jos, dimineata chiar ma trezesc cele 12-15 minute facute prin aerul proaspat de bucuresti :)