vineri, 12 decembrie 2008

stick around kid, we're going places

s-ar putea ca, intr-o noapte, pe la ora 1:13 cind iesi pe geam sa fumezi tigara dinainte de culcare, sa vezi undeva in blocul vecin o silueta care alearga pe loc in fata geamului si-nca sus, la etaj. s-ar putea sa privesti lung a nu-ti veni a crede, sa rizi in timp ce scuturi scrumul tocmai pe o pisica ce doarme linga perete, vreo 8 etaje mai jos, si sa zici "domne, incredibil, ce oameni stupizi, ce lume traim!". totusi eu personal trebuie sa recunosc ca si mai incredibil mi se pare genul de baiat care viseaza adinc in inima lui la o fata cu inima curata, pura si neprihanita, in timp ce in discutiile la bere cu amicii imparte femeile in doua categorii: curve mai proaste si curve mai bune. sau genul de fata care se gindeste ca n-ar putea sa-si ierte iubitul pentru ce i-a facut si uita momentul ala de la munte cu echipa de fotbal, despre care bineinteles ca el n-a aflat niciodata. sau genul de om care este uneori teribil de neiertator si de lucid cu defectele sale, zici ca mai are putin si-s face un demn de admiratie harakiri cinic, mintea sa golindu-se de orice cunostinta de cauza circa o ora mai tirziu. sau faptul ca internetul ma saboteaza sa public adevarurile indubitabile ale lumii taindu-mi fragmente din text. e drept, si mie mi se par stupide persoanele care alearga in geam in toiu noptii, dar hai sa recunoastem ca lumea e plina de minunatii. ai drecu' cliseisti ce sintem cu totii!

2 proteste:

Gelu spunea...

Primul impuls dupa ce ti-am citit postul a fost sa intru la mine pe blog si sa-mi sterg 34% din posturi... Am recitit apoi si mi-a sarit in ochi finalu: "ai dracu' cliseisti ce sintem cu totii!"

Didi spunea...

si simpatici, pe deasupra!