joi, 18 decembrie 2008

plan

promit ca la 30 de ani sa nu mai maninc aiurea, sa duc o viata regulata (dar nu plictisitoare) si sanatoasa. spun 30 de ani pentru ca inca pare destul de indepartat, deci planul poate fi fezabil (in sensul ca mai e mult pina departe), in acelasi timp incercind sa ma obisnuiesc cu ideea ca intr-o zi voi avea 30 de ani (si am sa ramin la fel de cretina) [am zis deja de trei ori treizeci de ani. ups]. deci, pe scurt:

- am sa ma trezesc la 9 si voi avea tot timpul sa maninc politicly correct pina la ora 10, pentru ca tre sa fiu la serviciu abia la 11. stiu, sint foarte smechera, am programul de doar 6 ore, dar din marinimia mea am sa plec abia la 18, extra hours and all. am sa ajung foarte repede oriunde pentru ca datorita deducerilor de taxe acordate celor care nu circula cu masina, doar jumatate din bucurestenii de azi vor mai avea vehicol prorpiu, drumurile fiind deci mult mai goale. si locuri de parcare - oho! eu am sa-mi permit totusi acest mic lux de a fi boier motorizat pentru ca am sa am un salariu imens, ei bine nu chiar imens dar in orice caz foarte confortabil.

- la ora 6 cum spuneam am sa plec de la serviciu (v-am zis cit de interesanta o sa fie treaba mea de zi cu zi? pfa, absolut genial!), uneori spre casa dar cam 2 zile din 5 tot spre centru: la o piesa, la un concert sau la o seara cu prietenii. normal, concertul nu incepe mereu la ora 7, dar am sa profit de timpul ramas ca sa iau masa la un restaurant, preferabil altul. asta nu ca n-as stii sa-mi fac singura mincare, as fi experta in salate mediteraneene si prajituri. si sarmale. bine, aici am exagerat putin. mult

- seara daca ajung pe la 10 acasa tot am sa am timp pentru un film, un telefon, ceva de citit. daca ajung mai devreme pot sa ma si joc ceva. in final, vreau sa ma culc pe la 12 juma, am nevoie de macar 8 ore jumate de somn



pina atunci: WOW, club, bomboane si ciocolata, stat treaza pina tirziu, dormit pina si mai tirziu, aglomeratie in magazine si planuri pentru revelion. e vacanta, iupiiiiiiiiiiiiii