duminică, 25 mai 2008

In the meantime...

visez o noua copilarie, nu in sensul supararilor infantile si al reactiilor stupide (pe care aparent inca le am, mai mult sau mai putin dosite undeva intr-un colt, adinc), ci mai degraba al timpului liber. imi doresc sa nu fac nimic, sa nu am nici o obligatie, nimic la care trebuie sa lucrez sau sa planuiesc, nici un proiect, pe termen scurt sau lung. macar o vreme. si sa pot sa stau o zi intreaga degeaba singura, cu tine, cu prieteni, sa nu fie nimic care "trebuie bifat". si intr-un imbold de moment sa-ti vad bicicleta pusa dupa usa si, pentru ca oricum n-aveam nici o treaba, sa-ti spun "hai in parc sa ma inveti sa biciclez". sau sa jucam carti o noapte intreaga, in 4 sau 6. sau sa facem un maraton de film rominesc. sau sa ne plimbam aiurea pe lipscani, sa ne asezam la o terasa la intamplare, sa intram la o piesa de teatru si, chiar daca nu e buna, sa nu fie nici o problema: miine incercam altceva. sa nu mai am eu constringerea asta ca timpul liber, putin cit e, trebuie maximizat perfect si pentru asta nu am voie sa gresesc, sa fac alegeri gresite sau, mai riscant, alegeri noi. ei, sa nu exagerez, nu e chiar atit de tragic. in principiu sint multumita cu ele. as vrea doar sa pot face mai multe. (si sa cistig bani in felul asta. now that would be a living)

la vara, amice? la vara!

1 proteste:

Anonim spunea...

Dupa cum zicea amicul Oscar: "Ce bine e sa nu faci nimic, si asta foarte incet, si daca se poate pe foarte multi bani". Sau cam asa ceva ;)