miercuri, 7 mai 2008

ninini

Zi tu, Ma Gogule, de nu sintem noi prosti, uita-te la noi ce dependenti am ajuns de muzica, cum ne schimbam noi starea de spirit in functie de dinsa, cum simtem noi asa tare si-n adincu' sufletelului versurile triste si vesele si pline de intelepciune radianta, cum ne mai minunam de oamenii astia care sa mor io de nu i-a facut ma-sa si ta-su la fel ca pe noi, atita doar ca i-au impins piticii spre onstromente muzicale d-alea care face tzinghilinghii si ne zbirniie noua creierasii si-asa fragili, si cum sa nu simti, Ma Gogule, cind uite ce bine le-ncondeniaza baietii, cum scrie ei despre dragoste si despartire si ura si puterea de a o lua de la-nceputuri, de zici ca citezi din clasici cind iti pui cite-un vers status la mesahnger, si zau Ma Gogule ca multi is tare talentati si stie, domnule, stie!, ce sa mai!, si ce ne mai ambitioneaza sau deprima ei dupa caz cu melodiile lor, atita doar ca nu prea stiu daca sa-mi fac probleme, ca ete ce putere au! sau sa merg mai departe cu valul si s-ascult pina-mi crapa capu, ca intru asa uneori pe karma d-aia negativa rau de la muzica depresiva si p-orma iara-mi zice mamicuta ca ma cert aiurea cu lumea, si zau ca-i de la muzica la baietii astia! Zi tu Ma Gogule, ce ne facem domle?

6 proteste:

Mihai spunea...

eu nu am o asemenea problema, muzica in general nu ma deprima, orice gen ar fi. in schimb cand sunt suparat peste un anumit prag nu pot sa ascult muzica deloc

Didi spunea...

de ce? te streseaza si mai tare?

Alex T. spunea...

go with the flow!
viata fara muzica ar fi foarte trista si plictisitoare. eu sunt dependenta de muzica.

"If you've lost your faith in love of music,
Oh, the end won't be long."

Anonim spunea...

cicalaca cichicia
io vreau sa donez o cisterna de pipi cu animozitati si mucozitati si curiozitati+pilozitati, ati auzit toti? pentru astia de ne pune sa facem saituri in dreamweaver.'tseai reacu' cu facultatile voastre de comunicare, mai bine faceam o facultate de citit in braille si comunicat dup-aia in sughitzuri.
cine e gogu sa-ti raspunda tiia, mai, ai? :P

Didi spunea...

'ai baaa, nu-l stii pe Gogu?!

Anonim spunea...

Cu siguranta toti suntem dependenti de muzicutsa.Mie mi se schimba starea de spirit dupa melodie.Am doua playlisturi :unu pt depresie si unu pt fericire contagioasa.