sâmbătă, 15 noiembrie 2008

lasa lumina aprinsa pe hol, te rog, mi-e frica de intuneric

mi s-a infundat chiuveta de la baie si am ajuns sa ma spal la dus. din cind in cind incerc sa desfund cu pompa, ies tot felul de entitati vegetale dar, altfel, apa se duce la fel de lent. poate acolo s-a format un nou univers, poate ADNul se modifica chiar acum, evolueaza, capata ratiune. totusi, chiar mi-ar placea sa pot sa scuip iar pasta de dinti pe canal, all due respect to the univers and everything

bineinteles, eu daca as fi un dumnezeu mic as avea grija ca toata lumea mea sa fie infinit de corecta. corecta dupa standardele mele, singur, dar standardele mele sint mult mai bune decit ale voastre. in primul rind toata lumea ar primi pedepse mici, denefinitive (in afara de violatori, pedofili si cei care chinuie in mod patologic animalele) si cu un sens in mod definitoriu moralizator. dintr-un punct de vedere, ar putea fi considerat plictisitor, dar in final toate se vor termina cu bine si lectia va fi invatata. n-ar exista chestii nedrepte de genul "cum de s-a intimplat asta tocmai lui?", n-ar exista pic de uimire cind oamenii ar fi pedepsiti conform viciil0r si vinilor personale, regulile ar fi clare pentru toata lumea. nu bagam random, sufera prea multi aiurea. presupun ca undeva inca mai sper in dreptate divina, chiar daca sint atee. nu-i nimic, imi dezvolt setul propriu de credinte, ce, aveai impresia ca nu sint in stare? miine poimiine ma vezi mai smechera ca tata-lu'-scientologia, si atunci sa vezi si banu cum curge. how said bussiness and morals didnt mix.

doar ca pina atunci trebuie sa-mi cirpesc ciorapii si chilotii, o proba de maturitate in sine. dungi gaurite, modelul meu preferat. iar ca metoda de prevenire a acestor degradari, promit sa-mi tai unghiile de la picioare mai des. am eu impresia ca exista o mica legatura acolo.

nininana brain. si te rog serios sa visezi frumos: dormi aproape o treime din viata.

2 proteste:

Mihai spunea...

..si de-asta nu vei fi tu Dumnezeu niciodata. sau daca insisti, iti dau grupul seriei o luna sa-l duci, in sesiune. o sa renunti singura. asta daca nu cumva poti sa controlezi si mintea oamenilor.

Didi spunea...

pfa!, ca sa zic asa. nu sa le controlez mintea, dar oricum, ca si dumnezeu, as avea oricum ceva mai multe posibilitati decit are un sef de serie :P