luni, 30 noiembrie 2009

in care Diana isi cauta cazare

Mai e putin si vine 1 februarie si tre' sa ma carabanesc din elegantul apartament din buricul Utrechtului. Bine, nu e tocmai putin dar avind in vedere ca 3 saptamini intregi voi sta in Bucuresti si o sa-mi fie cam greu sa particip la vizite de apartamente si alte astfel de obiceiuri - oamenii vor sa te cunoasca inainte sa te bage la ei in casa, mi se pare oarecum normal - ar fi cazul sa rezolv ceva pina plec inapoi.
Sint destul de increzatoare ca o sa supravietuiesc oriunde, avind in vedere ca pina acum am trait in principiu intr-o camera de 6 mp, fara fereastra sau lumina naturala, de fapt, daca stau sa ma gindesc mai bine, chiar si fara incalzire, dar asta nu a fost o problema pentru ca lampa cu halogen care sta aprinsa mai mereu poate sa ridice temperatura cu 7 grade lejer. Asa deci si prin urmare, imi doresc:
  • o camera cu fereastra, de cel putin 10mp, in care sa am dulap, o biblioteca sau macar niste rafturi, un scaun si un birou;
  • ideal ar fi sa fie tot prin centru dar la o adica nu sint picky, locuiesc oriunde trebuie, chit ca tot nu merg pe bicicleta;
  • niste vecini internationali interesanti de la care sa am ocazia sa aflu lucruri noi si specifice; sa ne salutam dimineata si seara, sa mincam uneori impreuna [fie, ma sacrific, fac si eu mincare daca trebuie], sa avem fiecare obiceiurile proprii dar sa gasim timp odata pe luna sa dam o petrecere. Astea totusi nu sint obligatorii, common good sense si citeva cuvinte schimbate pe zi ajung;

Cam atit. Cer asa de mult?