luni, 30 noiembrie 2009

in care Diana asculta radio

City Fm pentru Romtop, Top40, "dincolo de jungla" si emisiunea lui Mihaaaaaaaiiiiiiiii Cioceanu, realizatorul meu preferat dupa Kirk pe care oricum nu prea-l mai prind pentru ca are emisiune dimineata, iar la ora aia fie dorm fie sint la facultate. Imi da un sentiment foarte placut sa ascult muzica si mai ales pe realizatori, cu relatari din trafic de la ascultatorii care intra in direct - am intrat si eu de doua ori de cind sint aici, cu mailuri in schimb, si am fost atit de fericita cind mi-a citit Mihai mesajele pe post -, cu glumele si discutiile despre ce mai e prin Bucuresti.

Apoi ar mai fi Realitatea FM, mai ales in perioada asta de campanie si alegeri, ascult dezbaterile si comentariile ziaristilor, sint la curent cu evenimentele si observ cu intelepciunea specifica (sic) ultimele strategii ale politicienilor. Stiu despre filmuletul cu Basescu si copilu (am auzit despre el de mai multe ori decit l-am vazut, desi intr-un final am intrat totusi pe youtube sa vad "materia prima"), si despre cel cu Geoana "la piata", am observat ca presedintele in functie tot bate apa in piua pe moneda "mogulii in sus si-n jos" - its getting really old really fast, bine ca mai sint doar 5 zile de campanie -, am apreciat abilitatea cu care UDMR-istii vor doar binele natiei declarind ca sint "vegetarieni", cit si pe-a candidatului PSD care incearca sa fie "the bigger person" si declara ca filmul cu Basescu nu este relevant in aceasta etapa si ca nu ar trebui insistat atit pe el. Cita marinimie. Si ca sa nu uit, tot la capitolul mi-se-rupe-inimioara, reactia lui Dinu Patriciu care se socase el demult de ce e in stare omul asta sa faca, dar n-a putut sa puna mina pe inregistrare de cinci ani incoace, ce sa-i faci domne...
Eu nu stiu cu cine votez si momentan incerc sa aflu cum se da semnalul de nemultumire - nemergind la vot sau mergind si anulind votul? - dar tot mi se pare interesanta campania asta. Ca un joc de Mafia cind esti povestitor: relaxat, fara sa ai presiune de a fi "vinat" ca potential criminal, ai ocazia sa urmaresti jocul celorlalti, sa vezi minciunile abile, deductiile "intimplatoare" si reactiile tuturor. Incitant.

Alte recomandari legate de radio? Eventual vreun post de stiri internationale? (chiar, mai preia cineva BBC-ul la noi?)

1 proteste:

cerv spunea...

BBC Radio 1 - for the sake of it.