joi, 7 ianuarie 2010

lugu lugu

La dracu cu teoria echilibrului universal, o sa ma timpesc incet incet chiar mai rau decit sint, daca se poate! Adica am observat in mod deranjant ca am ajuns sa am ginduri de genul "ceva rau (si neasteptat) mi s-a intimplat acum, trebuie sa cistig la loto" ceea ce ar fi absolut ok daca n-ar urma in mod logic si "tiii, a dat norocul peste mine, sa ma tem ca-mi cade o caramida in cap acuma?". Nu Nu si Nu. Toate sint niste prostii, lucrurile nu sint legate intre ele, este doar un lant de coincidente (tautologic) intimplatoare si NU se intimpla totul "for a reason". Dar cum se face totusi ca dupa ce imi crapa in mod inexplicabil calculatorul primesc 2 mailuri cu vesti bune pe planuri diferite? Nu, nu o sa spun despre ce e vorba, una la mina ca nu e chiar atit de interesant pentru tine, doi pentru ca oricum, intr-un fel ma asteptam sa primesc respectivele vesti mai devreme sau mai tirziu, deci n-a fost jeopardy 100% si trei pentru ca, haha, i wouldnt want to jinx it...

Ramalamaramalama si doua plame dupa ceafa la fata din colt, va rog!

3 proteste:

Unknown spunea...

hihi... eu cred ca totusi ca lucrurile sunt legate :D Imi aduc aminte cand mi s-a blocat un croissant in automat inainte de un examen... Am fost destul de fericit pentru ca... (in mod logic !) urma sa fac bine la examen :D

Didi spunea...

in cazul de fata e clar ca tu esti o exceptie, la tine chiar urma sa faci bine la examen "im mod logic" :D.

ps: s-ar putea sa-mi vizitez niste prieteni la paris, voi sinteti departe de numitul oras? in sistemul metric, va rog :D

Unknown spunea...

ah... da, destul departe, eu o sa ma mut in curand aproape de marsilia (cred ca sunt cam 500km)