vineri, 1 ianuarie 2010

Don't look back in anger

ceea ce e destul de greu de facut uneori, dar dupa un revelion cu prieteni, oameni misto si sentimentul de "si, e bine ba? ba, e bine!" normal ca atitudinea pozitiva caracteristica (ahem) s-a instalat din nou. A existat ce-i drept un moment de slabiciune in jurul orei 1 in genul the-great-expectations/nedreptatea-universului/ce-am-avut-si-ce-am-pierdut dar dupa ce mai multe persoane care chiar inseamna ceva pentru mine mi-au dat echivalentul verbal soft a doua plame dupa ceafa mi-am revenit.

Aveam de gind sa scriu un post despre ce naspa a fost anul care a trecut, cu probleme de toate felurile si oameni care te lasa balta la momentul cel mai bun, dar pe de-o parte mi-a luat-o Ioana inainte iar pe de alta chiar am avut o stare preponderent buna zilele astea. Asa ca, destul, life is not a bitch, it just has its moments. Si in general exista o groaza de potential peste tot, o-hoo.

Scurt si la obiect, anul asta imi propun sa fie unul fara telenovele. Trairile astea intens-dramatice nu sint pentru mine si e drept ca uneori o cam si caut, in ciuda avertizarilor generale. Povestile tragice de iubire, prieteniile care te ravasesc si te fac sa-ti pierzi timp si nervi pentru fraze aruncate aiurea, love-hate relationship in general, nimic din toate astea nu sint pentru mine. Ma consuma aiurea si-mi omoara neuronii, treaba pe care as prefera s-o faca berea, daca tot e nevoie. Deci anul asta imi propun sa fiu mai linistita, sa fiu mai atenta unde calc si pe cine rog sa-mi tina umbrela. Vreau de asemenea sa-mi fac curat in telefon si-n lista de messenger pina pe 18 aprilie. Sa iau exemplul Irinei care sterge oameni fara mila (e drept, ii mai si adauga la loc uneori :) si nu regreta pentru ca oricum, daca o persoana are nevoie de tine, te mai cauta si ea. Sa mai dau si delete din cind in cind. Altfel, amintirile ramin oricum. Dar pot sa le pastrez doar pe cele frumoase.

"Si, e bine ba? Ba, e bine."




1 proteste:

Miezu` spunea...

dadadadadadadadada, bravo, spirit sus, asa! :)