marți, 14 octombrie 2008

manhood

un an, o luna, si-o oglinda sparta mai tirziu, am scos lamiile de pe masina. acum lumea n-o sa ma mai depaseasca pe dreapta sau sa-mi taie calea pentru ca sint incepatoare, ci doar pentru ca sint ei idioti. i have mastered plecatul din rampa (nu mi-a stat motorul NICIODATA in conditii de trafic [ptiu, sa nu ma deochi]) si schimbatul benzilor in aglomeratia nesimtita de dimineata. parcarile imi ies ca un fund, motiv pentru care probabil o sa le practic cit mai rar. ti-hiii. altfel, ieri i-am luat oglinda unuia si-am facut maretul gest de a-i lasa bilet in geam cu scuze, nume si numar de telefon. am fost absolut surprinsa de tonul amabil si impaciuitor cind m-a rugat la telefon sa-i cumpar din tirg o oglinda de dacie brec. zicea ca nu-l intereseaza sa fie noua. si-asa am scapat eu de stat la politie, de amenda si de o groaza de tevatura. pina la urma am cumparat una noua si originala de vreo 50 de lei si seara i-am dat-o. omul mi-a multumit, a fost din nou foarte dragut si a zis "chiar vorbeam cu sotia si zicea, uite domnule, ce om [adica io, sic], altcineva ti-o lovea, fugea, si nu mai zicea nimic". aceeasi reactie de "si de ce n-ai plecat?!?! te vazuse cineva?" am mai primit si de la alti prieteni, unii apreciind ca ar fi chiar jegos omu sa ma tirasca la politie pentru o oglinda. in conditiile astea si dupa conversatiile la telefon cu domnul, ma simt aproape un cetatean mai bun ca l-am lovit si-am fost atit de curtenitoare. sint mindra de bunatatea mea. poate ii mai lovesc si pe altii. ti-hiiii. poate totusi nu.

altfel, sint pe trend descendent dar cred ca ating punctul de schimbare a monotoniei in curind. nobody likes a sorry-ass. and my ass is certanly not sorry. not for long, that is. crap, no ass-jokes, please. vor fi sterse fara mila. this is the reign of my ass!!

2 proteste:

Mihai spunea...

clubul pasagerilor pe scaunul din dreapta te saluta!

Anonim spunea...

respect, yo!