luni, 29 septembrie 2008

Punctual

  • increderea in eternitatea mi-a fost din nou zdruncinata aseara, cind am realizat ca una dintre plombele perfect de albe si de tooth-alike s-a fisurat intr-o parte si, avind in vedere instinctul cretin de-a zgindari cu limba, voi reusi probabil s-o indepartez cit de curind. ti-hiii.
  • WOW e foarte foarte misto, mi l-am instalat in sfirsti pentru ca am ajuns la concluzia ca e stupid sa tii acolo un joc pentru "Acele vremuri" care nu vin niciodata, in conditiile in care mereu apare ceva de facut (slava domnului). asa ca l-am instalat si, desi nu ma joc chiar incontinuu, de doua nopti visez numai questuri si furbolgi, harpies si ursoni. am decis sa (incerc sa) nu ma mai joc macar 2 ore inainte sa ma culc pentru aerisirea creierului. in alta ordine de idei, sper ca baietii astia care se ocupa de gameplay si grafica sa fie bine platiti, pentru frumusetea detaliilor, pentru cum incearca sa adapteze jocul la conditiile meteo de sezon si la evenimentele din lume. (aseara era brewfest in orasul dalaraan :D)
  • mai am 4 zile si evadez in mod oficial si definitiv din casa (nu, nu ma mut, pot doar sa-mi folosesc complet picioarele). de-abia astept.
  • multumesc bine. tu?
  • unde facem revelionul?

3 proteste:

cerv spunea...

stii ca pe unii copii parintii ii lasa sa se joace DOAR doua ore pe zi :P

Didi spunea...

si pe mine dintr-a doua pina-ntr-a patra :D

Anonim spunea...

ba io am visat ca mi s-a spart o masea si dupa doua zile mi-a cazut plomba. acum dau limbi in masea, carielingus, cum ar veni :D