joi, 1 aprilie 2010

vita de vie

prima melodie "eu voi veni la noapte, sa stii iubita mea, sub cerul plin de stele, aproape vom zbura"

clasa a saptea, "el etpaon" si "ozosept", ce muzica, domle, baga activfm la romtop! kirk te iubim!

festivalul berii, undeva prin clasa a unspea probabil, eu si bebe ne feream de oamenii care faceau pogo, incercind totusi sa ajungem cit mai in fata.

apare albumul doi, schimb cu romulus de muzica pe net, "la gitul tau" si "visare". traiasca atomicul care pe atunci baga toata muzica romineasca posibila, chiar si cea buna!

stufstock 2, impreuna cu ana, intind o mina sa ridic de jos un vamaiot alunecat in panta

sighisoara un an mai tirziu, cu roxana pe niste scari, ascultam 2 baieti foarte frumosi, de altfel, care interpreteaza "ceata"

la tine acasa, o zi inainte sa plec la mare, mi-ai imprumutat casetele tale cu vita si cure. adormind cu ochii deschisi, mai rau, vorbind in somn, "mai lasa-ma tigara asta si plec" si uite cum aproape pierd trenul. trenul catre mare. mare. vara.


vita de vie. o formatie cu care am crescut. and it keeps going, and going...





3 proteste:

Miezu` spunea...

azi l-am intrebat pe Cosmin unde sta Diana in Vama de 1 Mai, uitasem complet ca esti departe :)
>:D<

Didi spunea...

ahhh nu-mi mai aminti... desi al saselea an la rind e nitel cam mult.

mai rau imi pare ca nu dau de baut in expirat... oh well, next time... :) poate reprogramez ziua mea in rominia la vara :D

Miezu` spunea...

noi am promis unei prietene nascute in februarie ca ii facem petrecere surpriza de ziua ei sometime this year, deci e ok :)))