miercuri, 3 februarie 2010

Final tragic al unei povesti clasice de dragoste

"Lucia şi Ursu erau departe, departe, se contopeau cu zarea. Se ţineau de mînă, de vîrful degetelor, se lăsau însoţiţi de vuietul aprig al mării.

-Noi, Lucia, ne-am spus totul..."

3 proteste:

cerv spunea...

vaaai, ciresarii!! recitesti ciresarii?? cee draaguut! :D

Ireena spunea...

Doamne, cat am urat volumul 5 din Ciresarii! Am recitit de vreo 3 ori fiecare volum numai ca sa nu ajung la volumul 5. Cum sa-i dea numele "Drum bun, Ciresari!"?! Era atat de dureros de evident ce o sa se intample acolo :((!

Didi spunea...

da, cred ca as plinge si acum lejer cind as citi finalul - de fapt ambele, era unul cu ei pe plaja si unul intr-un parc gen "intilnirea cu cititorii"... la mine a fost mai bine, n-am citit cartile in ordine, asa ca p-asta am citit-o cam a treia in loc de ultima :). deci nu mi-a parut asa de rau ca s-a terminat ca, practic, pentru mine mai urma 2 aventuri