marți, 27 octombrie 2009

pe bucati

  • azi am fost atit de stresata de viteza calculatorului, respectiv a netului, intrucit un proiect foarte important si iminent depindea in mod direct de ele incit m-am surprins gindindu-ma, cind faceam dus, ca poate ar trebui sa folosesc mai putina apa calda ca sa randeze/uploadeze calculatorul mai repede.

  • am ratat nunta simonei de simbata si mi-a parut foarte rau. lasind la o parte ca in general "im not a wedding person" mi-am dat seama cum as putea deveni, in schimb, una, pentru ca de fapt nuntile sint doar altfel de petreceri mai mari si mai familiste, ce-i drept, dar tot cu prieteni la care tin si pe care mi-e drag sa-i vad, a caror fericire chiar conteaza pentru mine, deci si "momentul ala al lor special". am vazut insa pozele de la eveniment si, desi n-am putut sa nu observ ca ne-am facut mari, asta nu m-a deprimat mai deloc pentru ca toti aratau asa de bine, shining and glowing :). asa ca de acum declar sezonul deschis la nunti, gata, aveti voie in mod oficial, doar ca v-as ruga sa mai asteptati si voi vreo 2 ani sa pot sa eu sa ajung la toate.

  • astazi am incercat o noua strategie pentru calmarea nervilor, momentul ala cind ma infurii tare tare tare de tot si imi fac planuri marete si bineinteles extrem de radicale sinonime cu crize de isterie, gesturi irevocabile si definitive et co. si iata cum FIX inainte sa-mi pun la cale o schema foarte exacta cu dezastrul pe care il voi provoca, farfurii aruncate si tot tacimul (sic), am facut un pas in spate, am privit perspectiva si, desi trebuie sa recunosc ca nu mi s-a intimplat sa am chiar o revelatie, mi-am dat seama cum putin calm duce cale lunga, apa trece pietrele ramin si alte mari vorbe de duh. ca s-o pun mai simplu mi-am deschis o bere si am lasat distrugerea lumii pe mai tirziu, poate poate n-o sa fie totusi nevoie.

  • as vrea sa trec postul asta la tagul zen dar ceva parca tot lipseste, nu stiu, totusi nu-mi dau seama ce, o oglinda sparta parca tot s-ar incadra bine in peisaj. dar vezi ca daca o sparg apoi tot eu trebuie sa adun cioburile de pe jos si sa cumpar alta, si uite asa se duc dracu toate imboldurile negative. poate mai beau o bere dupa ce o termin pe asta, avind in vedere ca n-am prea mincat astazi ar trebui sa intre perfect. morala? nu dati margaritare la porci, mai bine ii puneti sa caute trufe...